Kaip Illy tapo vienu iš kavos lyderių

Kaip Illy tapo vienu iš kavos lyderių

Ar žinojote, kad „Illy“ kavos prekės ženklą pradėjo tas pats žmogus, kuris išrado espreso kavos aparatą? Daktaras Francesco Illy, kuris tiesiog svajojo gaminti geriausią kavą pasaulyje, šį prekės ženklą pradėjo 1933 m., pirmajam pasauliniam karui einant į pabaigą, persikėlęs iš Vienos į Triestą (Italija).

Francesko Illy ne tik užpatentavo savo sodrią, kvapnią kavą, jis taip pat išrado unikalią slėgio sistemą, padedančią „Illy“ kavą transportuoti po visą pasaulį, išlaikant šviežumą ir puikų skonį. Vėliau, 1935 m., Daktaras Illy sukūrė „Illetta“ - šiuolaikinių espreso kavos aparatų šabloną. Taigi jis ne tik pateikė pasauliui vieną iš kvapniausių kavų pasaulyje, bet ir parodė neabejotinai geriausią jos paruošimo būdą.

1957 m. Įgyjęs daktaro laipsnį, prie įmonės prisijungė Francesco Illy sūnus Ernesto. Jo aistra mokslui pakėlė Illy mokslinių ir technologinius tyrinėjimus į naują lygį. Bendradarbiaudamas su prestižinėmis tarptautinėmis mokslo institucijomis įkūrė pirmąją „Illy“ tyrimų laboratoriją. 5-6 dešimtmetyje „Illy“ kavos populiarumas augo, o 1980 metais ši kava pasiekė Jungtines Amerikos Valstijas. Illy tapo pirmuoju italu atvedusiu espreso kulturą į JAV.

„Illy“ pasiekimai tuo nesibaigė – 1974 metais „Illy“ buvo pirmasis prekės ženklas išleidęs vienkartinio naudojimo kapsules – tuo metu tai buvo revoliucinis išradimas leidęs pasidaryti kavinės kokybės espresą namuose.

Iki 1990 m. „Illy“ tapo tikru milžinu kavos pasaulyje. Ernesto ir jo dukra Anna pradėjo transformuoti kavos gamybą Brazilijoje, kurdami tiesioginius santykius su augintojais, taip siekdami užtikrinti aukščiausią kavos kilmės kokybę.

Illy bendrovė neapsistojo tik ties kava, bet ir išplėtė savo produkcijos asortimentą pristatydama „Illy“ meno kolekciją, pradėdama nuo jų ikoninio puodelio. Nuo to laiko daugybė menininkų prisidėjo prie šios kolekcijos sukurdami didžiulę meno kūrinių kolekciją.

Dešimtajame dešimtmetyje Illy ir toliau inovavo, pasamdžiusi popmuzikos atlikėją Jamesą Rosenquistą, kad šis atnaujintų logotipą. Anūkas Francesco Illy išleido namų espreso kavos aparatą „X1“, kuris iki šiol išlieka stiliaus ikona. 1999m. buvo įkurtas kavos universitetas siekiant pasidalinti kavos kultūra ir žiniomis visame pasaulyje.

Amžių sandūroje Illy pertvarkė ir išleido savo 250 gramų namų skardinę, o vėliau (2013 m.) sekė ir „minkšta skardinė“. 2003 m. Atidaryta pirmasis, vieno prekės ženklo, autentiškų itališkų, kavinių tinklas. Netrukus prekės ženklas tęsė espreso kavos aparatų sėkmę su naujais modeliais - „Moka Pot“ ir „Mitaca“. Bendradarbiaudami su „Coca-Cola“, 2008 m. Illy išleido šaltos kavos buteliukų liniją.

Reaguodami į didėjantį tvarumo poreikį, Andrea Illy 2011 m. pasiūlė tvarumo sertifikavimo idėją. 2013 m. Illy prisijungė prie etiškiausių pasaulio kompanijų, kurias kasmet sudaro Ethisphere institutas.

Šiandien Illy ir toliau išlieka vienu iš ikoniškiausių kavos prekės ženklų pasaulyje nustatančių kartelę kitiems kavos gamintojams.

Komentarai

Pasidalinti komentaru