Piala SAKURŲ ŽIEDAI, 480ml

Kioto „Kakizume“ tapyba

Rankų darbo keramikinė piala, dekoruota itin rafinuotai, drąsiai perdengiant glazūras, o netikėti raštai ir spalvų kombinacijos žadina vaizduotę. Pagaminta Kyoto, kur jau daugelį amžių senoji sostinė yra japoniškos kultūros vystymosi liudininkė. Šiandien drąsiai galima sakyti, kad Kyoto amžių bėgyje pristatydavo išskirtinę bei tradicinę Japonijos kultūrą pasauliui.

295,00 €
Kiekis

Vilnius lapkričio 11 d. 0 €
Kiti miestai lapkričio 10 d. 0 €
Venipak paštomatai 1-2 d.d. 0,00 €
Pristatymas nurodytu adresu 1-2 d.d. 0,00 €
OMNIVA paštomatai 1-2 d.d. 0,00 €
Atsiliepimų apie šį produktą šiuo metu nėra.

Kioto dirbiniai

Nuo seno šioje vietoje - Kiote, buvusioje Japonijos sostinėje, gimsta, susilieja ir vystosi įvairios japonų kultūros apraiškos. Šiandien neperdėtume sakydami, kad būtent Kiotas pasauliui pristatė išskirtinę tradicinę Japonijos kultūrą. Ypač kalbant apie virtuvę, Kiotas yra ryškus Japonijos centras. Būtent čia arbatos gėrimo ceremonijos ir kaiseki virtuvės menas pasiekė neregėtą rafinuotumo lygį. Kartu su šiais kulinariniais pasiekimais tradiciniai keramikos menai pasiekė retą išsivystymo lygį.

Nuo seno šioje vietoje - Kiote, buvusioje Japonijos sostinėje, gimsta, susilieja ir vystosi įvairios japonų kultūros apraiškos. Šiandien neperdėtume sakydami, kad būtent Kiotas pasauliui pristatė išskirtinę tradicinę Japonijos kultūrą. Ypač kalbant apie virtuvę, Kiotas yra ryškus Japonijos centras. Būtent čia arbatos gėrimo ceremonijos ir kaiseki virtuvės menas pasiekė neregėtą rafinuotumo lygį. Kartu su šiais kulinariniais pasiekimais tradiciniai keramikos menai pasiekė retą išsivystymo lygį.

Daiktai,

puošti subtiliais raštais, kurie pasiekia aukščiausias ribas; drąsūs glazūrų persidengimai, kuriuose galima pajusti gamtos didybę; netikėti spalvų ir dizaino deriniai, žadinantys vaizduotę - atsižvelgdami į įžvalgias Kioto estetų, virėjų, arbatos meistrų ir piliečių akis ir įvairius pageidavimus, Kioto meistrai nesivaržydami išliejo savo žinias ir įgūdžius, kad sukurtų daugybę įvairių turtingos išraiškos keramikos dirbinių. Tuo pat metu, keičiantis kartoms, susiformavo unikali gamybos forma. Taip gimė išskirtinė Kioto keramika vadinama Kyoto Yaki (Kyoto Ware) arba Kiyomizu Yaki (Kiyomizu Ware). Šiai keramikai suteiktas nacionalinis tradicinio meno statusas, todėl ji ir toliau suteikia sodrių spalvų ir išraiškos visoje Japonijoje.

puošti subtiliais raštais, kurie pasiekia aukščiausias ribas; drąsūs glazūrų persidengimai, kuriuose galima pajusti gamtos didybę; netikėti spalvų ir dizaino deriniai, žadinantys vaizduotę - atsižvelgdami į įžvalgias Kioto estetų, virėjų, arbatos meistrų ir piliečių akis ir įvairius pageidavimus, Kioto meistrai nesivaržydami išliejo savo žinias ir įgūdžius, kad sukurtų daugybę įvairių turtingos išraiškos keramikos dirbinių. Tuo pat metu, keičiantis kartoms, susiformavo unikali gamybos forma. Taip gimė išskirtinė Kioto keramika vadinama Kyoto Yaki (Kyoto Ware) arba Kiyomizu Yaki (Kiyomizu Ware). Šiai keramikai suteiktas nacionalinis tradicinio meno statusas, todėl ji ir toliau suteikia sodrių spalvų ir išraiškos visoje Japonijoje.

T. NISHIKAWA & Co.

yra įsikūrusi senovės Japonijos sostinėje Kioto, Gojozakos kvartale, garsėjančiame daugybe krosnių ir Kijomizu dirbinių dirbtuvių. Nuo pat įkūrimo 1917 m. bendrovė propaguoja Kiyomizu dirbinius ir eksportuoja juos į visą pasaulį. Bendrovės įkūrėjas Teizaburo Nishikawa 1958 m. Briuselio pasaulinėje parodoje pristatė „Kiyomizu Ware“ gaminius. Teizaburo sūnus Keitaro išplėtė eksporto verslą ir įtraukė į jį daugybę tradicinių japoniškų gaminių. Šiandien verslą paveldėjo Keitaro dukra Kayoko, kuri toliau propaguoja Japonijos kultūros žavesį ir Kiyomizu Ware, Kioto reprezentacinį prekės ženklą, visame pasaulyje. Turėdama beveik 100 metų istoriją, „T.NISHIKAWA & Co.“ yra įsipareigojusi dėti visas pastangas, kad populiarintų „Kiyomizu ware“ ir japonų tradicijas.

yra įsikūrusi senovės Japonijos sostinėje Kioto, Gojozakos kvartale, garsėjančiame daugybe krosnių ir Kijomizu dirbinių dirbtuvių. Nuo pat įkūrimo 1917 m. bendrovė propaguoja Kiyomizu dirbinius ir eksportuoja juos į visą pasaulį. Bendrovės įkūrėjas Teizaburo Nishikawa 1958 m. Briuselio pasaulinėje parodoje pristatė „Kiyomizu Ware“ gaminius. Teizaburo sūnus Keitaro išplėtė eksporto verslą ir įtraukė į jį daugybę tradicinių japoniškų gaminių. Šiandien verslą paveldėjo Keitaro dukra Kayoko, kuri toliau propaguoja Japonijos kultūros žavesį ir Kiyomizu Ware, Kioto reprezentacinį prekės ženklą, visame pasaulyje. Turėdama beveik 100 metų istoriją, „T.NISHIKAWA & Co.“ yra įsipareigojusi dėti visas pastangas, kad populiarintų „Kiyomizu ware“ ir japonų tradicijas.